FAQ - Najczęściej zadawane pytania
biuro@prezentowapaka.pl
Jak możemy Ci dziś pomóc?
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Na pytania dotyczące Twojego zamówienia odpowiemy pod numerem telefonu +48 505 904 725 lub przez e-mail: biuro@prezentowapaka.pl.
Tak, możemy dołączyć do zamówienia kartkę z życzeniami lub bilecik. Wybierz kartkę z naszej strony www.prezentowapaka.pl / zakładka opakowania i dodatki, dodaj ją do zamówienia lub napisz do nas biuro@prezentowpaka.pl, a my stworzymy indywidualny projekt, tylko dla Ciebie. Życzenia i logo dodaj do koszyka podczas wyboru zestawu prezentowego. Jeżeli masz swoje kartki z życzeniami, możemy je dołączyć do zestawów, wyślij je nam, a my zajmiemy się konfekcją.
Fakturę wysyłamy drogą e-mailową w chwili zrealizowania zamówienia. Możemy również dołączyć ją do zamówienia lub wysłać pocztą.
Kosze dostępne na stronie przygotowujemy od chwili zamówienia i wpłaty w 24h. Kurier Inpost dostarcza zamówienie w 24 h. Kurier DHL i Pocztex do 48h.
Zestawy na zamówienie, realizowane są od 10 – 14 dni. W okresie przedświątecznym każdy termin dostarczenia zamówienia jest ustalany indywidualnie po wcześniejszym kontakcie z naszym biurem obsługi.
Tak, jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze spersonalizowane lub wysłane. Zadzwoń do nas w celu omówienia dalszego działania.
Tak, oczywiście. Napisz do nas lub zadzwoń, a my dołożymy wszelkich starań by Twoje zamówienie w pełni spełniało Twoje oczekiwania.
Jeżeli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, istnieje duża szansa, że możemy dokonać jeszcze pewnych zmian: – dodać produkt – wymienić produkt – dodać ilość zestawów. Napisz do nas lub zadzwoń, a my postaramy się spełnić Twoją prośbę.
Tak oczywiście, do zestawu możemy dołączyć gadżet, który w ustalonym terminie zostanie nam doręczony.
Tak, podchodzimy do każdego klienta indywidualnie. Zadzwoń do nas lub napisz, a my postawmy się stworzyć zestaw idealny pod Twoje oczekiwania.